Hae tästä blogista

lauantai 3. joulukuuta 2016

3. Kansikuvarakkautta

Kolmannessa luukussa etsitään kansikuvarakkautta. Aihe oli siinä mielessä vaikea, että se aiheutti niin karmaisevan aivomyrskyn, ettei ideoista ollut tulla loppua. 

Heräsin jopa yöllä useita kertoja ja kannet vain pyörivät päässäni. Alitajunta on vaarallinen paikka: sinne kun heittää kamaa muhimaan, se on kuin kattila joka ei lakkaa lämpiämästä.

Päädyin kaikkein simppelimpään ja helpoimmin toteutettavaan ideaan, koska olen laiska. Kas tässä tuotos.



Järisyttävä paljastus: Olen lukenut näistä kolmesta kirjasta vain yhden enkä edes blogannut siitä (ei johtunut siitä, että kirja olisi ollut huono: ei ollut). Kaikki kirjat toki ovat (olleet jo kauan) mentaalisella top 3 -listallani.

~~~

Kiitos kovasti kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille. Niistä tuli iloinen ja nostalginen olo! Vastaan kommentteihin tämän päivän aikana.

13 kommenttia:

  1. :DD Olen lukenut näistä vain tuon Oksasen, tosin en kauheesti innostunut. Puhdistus & Stalinin lehmät olivat minusta parempia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en ole lukenut tuota Oksasta, mutta muut kyllä. Kyyhkyset kiinnostaa kovasti, mutta jostain syystä sen lukeminen vain siirtyy ja siirtyy. Sama juttu Riikka Pelon kanssa. Happostesin olen siis lukenut, mutta jätin bloggaamatta siitä henkilökohtaisista syistä.

      Poista
    2. Tarkennus: siis muut Oksasen kirjat olen lukenut paitsi Kyyhkyset.

      Poista
  2. Tosi hauska postaus :)
    Olen lukenut kaikki kolme kirjaa ja mikään näistä ei noussut lempparilistalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saapa nähdä, miten käy minulle kun saan nuo kaksi lukematonta luettua. Happotestin olen siis lukenut. :)

      Poista
  3. Sulla on ihan mahtava tapa toteuttaa tätä joulukalenteria (: Väkisinkin vetää naaman hymyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset, kiva jos naurattaa! Hymystä vähän valoa pimeyteen. :)

      Poista
  4. oi ei, samat kirjat myös kirjahyllyssä - yhtään en ole vielä lukenut - mutta tämä on kyllä hauska =D Repeilen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mikähän näissä kirjoissa on, ettei tule tartuttua :D Tai siis Happotestin vetäsin, mutta nuo kaksi muuta tuntuvat maannen ikuisuuden hyllyssä. Ehkä ensi vuonna!

      Poista
  5. Pakko kehua kyllä tätä sun joulukalenteria! Seurailen niin innolla :D
    Pitäisi itsekin saada vielä kuvattua tämä päivä instagramin puolelle...
    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset kehuista <3 On lipsahtanut vähän epäkirjalliselle polulle tämä kalenteri, mutta ei se niin tarkkaa ole. :D

      Minulla ei ole Instaa, hööh!

      Poista
  6. Hervotonta revittelyä, rutiinista repeilyä, - suupielet tässä nauraessa rispaantuvat kadonneiden kyyhkysten tiimoilta; kiitos:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liimaa suupieleen, niin pysyvät kasassa :D Ilahduttaa kuulla että kalenteri ilahduttaa. :))

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi! Vastaan kaikkiin kommentteihin (paitsi mahdollisiin epäasiattomuuksiin en välttämättä jaksa), vaikka joskus vastaaminen voi vähän kestää.