Hae tästä blogista

torstai 9. helmikuuta 2012

Kirjoja tarjolla

Innostuin jokunen aika sitten Martinan Colen kirjoista. Olen lukenut kaksi hänen kirjaansa, The Family ja Goodnight Lady. Sittemmin olen hamstraillut niitä lisää charity shopeista.



Colen kirjoja ei ole käsittääkseni suomeksi käänetty. Kiinnostaisiko sinua tutustua Martinaan? Ilmaise halusi kommenttilootassa ja kerro, kumpi kiinnostaa: The Family vai Goodnight lady (yllä on linkit omiin arvioihini kirjoista). Saat haluamasi (nopein kommentaattori palkitaan)!


Jos ei Martina Cole inspaa, niin alla vielä tarjolla muutama kirja. Haluaisitko jokun näistä?


Cathy Glass: Damaged
Alice Lawrence: Daddy's Prisoner
Torey Hayden: Beautiful Child (olen lukenut tämän kirjan, se on suomennettu nimellä Nukkelapsi. Valitettavasti minulla ei ole merkintää siitä)


Laita kommentti ja ilmaise halusi. Jaossa on yksi mainitsemani Colen kirja ja yksi näistä alemmasta kolmesta. Nopeat syövät hitaat. Kuitenkin yksi kirja per kommentti.

7 kommenttia:

  1. Cathy Glass & Damaged kiinnostaisi kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Jos vielä on vapaana, niin minua kiinnostaisi tuo Colen The Family.
    ahlfors(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  3. Hei Noora ja Ahle, kirjat on varattu teille, laittelen mailia hetken kuluttua :)

    VastaaPoista
  4. Moiks! Jos tuo Daffys Girl on vielä vapaudessa, voisin riipaista sen itselleni. Maksan postikulut, koska Saksa on osoite :)

    VastaaPoista
  5. Ja siis mikä hittolainen mua vaivaa...Daddys Prisoner :D Apua. Mä taidan tästä lähteä ulos ja selventää ajatuksia...hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Helmi-Maaria Pisara, joskus voi vähän kestää ennen kuin tulee oikein - tajusin kyllä ;D

    Laitan sinulle mailia :)

    VastaaPoista